فلسفه ی ایجاد انقلاب اسلامی(قانع کننده)

خرید بک لینک

استاد رائفی پور

مرحوم عسکر اولادى میگه من خدمت امام رسیدم از امام پرسیدم که آقا هدف شما از این انقلابى که دارید انجام میدید چیه ؟
میگه امام برگشت گفت سه تا !

١- بیرون انداختن شاه ، که هدف کوتاه مدتیه
٢- استقرار حکومت

٣- تحویل دادن این حکومت به امام زمان 
یعنى نگاه بنیان گذاران انقلاب ما یک نگاه کاملاً مهدوى بوده.
فلذا مى دونید انقلاب یعنى دگرگونى ، یک انقلاب ٢ سال بیشتر طول نمى کشه ، دگرگونى ها تموم میشه ، از ٥٧ تا ٥٩ دیگه ساکن میشه. موج ها دیگه مى خوابه.
بعد از ٣٥ سال ما کماکان داریم میگیم انقلاب.
چرا ؟ چون به هدف اصلیش هنوز نرسیده. هدف اصلى چیه ؟
بدون هیچ شک و شبهه اى ظهور ...
امام در جلد ٢١ صحیفه ، برید رجوع بکنید. یه چیزى بگم قابل توجه مسئولین ، اینم که دارم میگم مسئولین نه اینکه کسانى که الان مسئول اداره اى ، جایى ، فلانى هستند !
نه خیر حتى شما جوونا را دارم میگم که اومدید اینجا نشستید ، کلکم راع ، کلکم مسئول .
اما 
ا ویژه و اخص مسئولى که اصلاً فیش حقوقى داره ، داره حقوق مى گیره ، مسئولیت داره.

امام مى فرماید : اگر شما نگاهتون به انقلاب فقط تشکیل یک کشور بوده و نگاه آخرالزمانى و مهدوى ندارى تو حوزه مسئولیتى خودت ، عبارت عبارت سنگینیه ! ، امام مى فرماید : خائنى ...
خائنى ، یعنى اگه معلمى باید بگى درس دادن من به چه درد ظهور میخوره ؟ اگر رئیس اداره فلان و بهمان و اینا هستى باید ببینى به چه درد ظهور میخوره !
اساساً شکل گیرى حکومت شیعى بر اثر واکنش به رخدادى بود که در همجوارى و زیستن با ائمه معصومین براى شیعه جا افتاد.
که فهمید خدا یازده بار امام آماده کرد ، مأموم آماده نبود. این بار اول باید چى آماده بشه ؟ مأموم آماده بشه تا خدا امام را بده.
اگر قرار بود کار امر فرج به خودى خودش درست بشه ، عین روایت امام باقر را دارم عرض مى کنم ، حضرت فرمود : اگر قرار بود کار به خودى خودش درست بشه براى رسول الله تو احد درست میشد ، که دندان و پیشانى مبارک شکست. 
براى اینکه مسبب میخواد کسى باید با سلاح زمینى با دست زمینى بدون معجزه بتونه حفظ کنه. اصلاً وظیفه مسلمان اینه اصلاً.
تا جایى که مسلمانى باشه ، مومنى باشه ، شیعه اى باشه وظیفه این طوره و گرنه معجزه متل زمانى است که دیگه اینا نباشن. خدا خودش بلده چه جورى ولیشو حفظ کنه.
همون خدایى که خونه کعبه را در مقابل حمله ابرهه حفظ مى کنه ! همون خدا همون خونه کعبه ، چند دهه بعد یزید حمله مى کنه ، خدا حفظ نمى کنه خونشو !
همون خدا همون کعبه ! چرا ؟ چون دیگه الان اینجا مسلمونا هستند. اون موقع هیچکى نبود ، مشرکین بودند.
(سخنرانى فساد مالى و ادارى ، داراب)

وصله ی ناجور به دامان تو ام...

ما را در سایت وصله ی ناجور به دامان تو ام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:36

صفحه بندی