
استاد رائفی پور مرحوم عسکر اولادى میگه من خدمت امام رسیدم از امام پرسیدم که آقا هدف شما از این انقلابى که دارید انجام میدید چیه ؟میگه امام برگشت گفت سه تا !١- بیرون انداختن شاه ، که هدف کوتاه مدتیه٢- استقرار حکومت ٣- تحویل دادن این حکومت به امام زمان یعنى نگاه بنیان گذاران انقلاب ما یک نگاه کاملاً مهدوى بوده.فلذا مى دونید انقلاب یعنى دگرگونى ، یک انقلاب ٢ سال بیشتر طول نمى کشه ، دگرگونى ها تموم میشه ، از ٥٧ تا ٥٩ دیگه ساکن میشه. موج ها دیگه مى خوابه.بعد از ٣٥ سال ما کماکان داریم میگیم انق...
ادامه مطلب